خانه / اخبار / اخبار سایت / انواع کاربری و شرایط ارسال عکس

انواع کاربری و شرایط ارسال عکس

انواع کاربری و شرایط ارسال عکس

بازه زمانی : 

منظور از بازه ی زمانی  24 در سایت، از ساعت 24  شب تا 24  شب بعد خواهد بود.

منظور از بازه ی زمانی  48 در سایت، از ساعت 24  شب تا 24 دو  شب بعد خواهد بود.


امتیازات : 

امتیازی که به هر عکس می تواند تعلق گیرد بین 0 تا 5 باشد. به منظور حفظ احترام به عکاسان و ارج نهادن به تلاش آنها، در این سایت امتیاز منفی برای عکس وجود ندارد. به اعتقاد ما کاربر عضو سایت، خود توانایی تمیز دادن بین عکسها و دادن امتیازی منصفانه را دارد و نیاز به راهنمایی سایت نیست و البته همیشه سلیقه، درصدی از نقد و امتیاز را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

امتیازی که به نظرات کاربران می تواند تعلق گیرد مابین 1- ، 0 ، 1 ، 2 می تواند باشد. به اعتقاد ما کاربر عضو سایت، خود توانایی سنجش نظرات و دادن امتیازی منصفانه به آنها را دارند و نیازی به راهنمایی سایت نیست.


انواع کاربری در سایت  :  چهار نوع کاربر در سایت فعالیت می کنند.

کاربر عادی:

هر کاربر پس از ثبت نام ، کاربر عادی نامیده می شود و 1200 تومان اعتبار اکانت خواهد داشت که به ازای ارسال هر عکس 400 تومان از این اعتبار کاسته میشود. کاربر عادی امکان ارسال 1 عکس در بازه ی زمانی 48 ساعته را دارد.  اندازه ضلع بزرگ عکس نباید از 900 پیکسل بزرگتر و از 720 پیکسل کوچکتر باشد . حداکثر حجم مجاز عکس، 320 کیلوبایت است . کاربر عادی بلافاصله پس از ثبت نام می تواند عکس ارسال کند یا درباره عکس های دیگران نظر دهد. اما برای امتیازدهی به عکس ها و دیدگاه های دیگران باید حداقل 4 عکس ارسالی داشته باشد یا امتیازاتی که از ارسال عکس و درج نظرات گرفته است به 40 رسیده باشد. میانگین امتیازداده شده توسط کاربر عادی به عکس دیگران در هر 24 ساعت نباید از 3 بیشتر باشد. یعنی اگر به عکس اول 5 امتیاز داده باشید به عکس بعدی نمی توانید بیش از 1 امتیاز بدهید. در صورتی که میانگین امتیازی که می دهید بیشتر از 3 باشد پیغام خطای امتیاز برای شما ظاهر می شود. ضمنا حد نصابب مجموع امتیازاتی که کاربر عادی در یک روز (24 ساعت ) میدهد نباید بیشتر از 18 باشد .  پس از ارسال 3 عکس ، شارژ هدیه اکانت شما به اتمام می رسد و برای ارسال عکسهای بعدی می بایست اکانت خود را شارژ نمایید. 

کاربر ویژه:
هر کاربر پس از ثبت نام امکان ارسال سه عکس بطور رایگان را دارد و پس از آن می بایست اکانت خود را شارژ نماید و کاربر ویژه شود تا بتواند عکس ارسال کنید .  در قوانین قبلی ، کاربری ویژه بصورت زمانی بود ( مثلا کاربر ویژه سه ماهه ) و پس از اتمام زمان حتی اگر کاربر در سایت فعالیتی انجام نمیداد عضویت ویژه به اتمام می رسید اما در شرایط جدید به جای زمان ، میزان ارسال عکس کاربر در نظر گرفته می شود تا منفعت کاربران عزیز بیشتر تامین شود. “کاربر  ویژه”  می تواند 1 عکس در بازه زمانی 24 ساعت ارسال کند. حجم عکس نباید از 450 کیلو بیشتر باشد. اندازه پیکسلی عکس نباید از 1 مگاپیکسل بیشتر باشد یعنی اندازه طول در عرض نباید از 1,000,000 پیکسل بیشتر شود. این امکان با ابتکار پیک وان برای اولین بار در اختیار عکاسان قرار گرفته است. با این امکان عکاسان محدود و ملزم به ابعاد خاصی نیستند و این مزیت، به عکاس این اختیار را می دهد که عکس هایی با ابعاد نامتعارف مانند عکس های  پانوراما  ارسال کند. با این امکان، کاربر ویژه قادر است به عنوان مثال عکسی با ابعاد 2000 در 500 ارسال کند. هر کاربری پس از ثبت نام میتواند با شارژ اکانت خود کاربر ویژه شده و بلافاصله ضمن ارسال عکس و درج نظر ، به عکس ها و نظرات دیگران نیز امتیاز دهد و در امتیازدهی محدودیت های کاربر عادی را ندارد  و میتواند عکس خود را در گالری فروش قرار دهد (قوانین خرید و فروش عکس را مطالعه بفرمایید). برای عضویت ویژه، می بایست حق عضویت بپردازید. شما این مبلغ را برای حمایت از سایت پرداخت می کنید امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب ، رضایت حداکثر کاربران را کسب نماییم . 
 
 
حق عضویت : برای اطلاع از حق عضویت به صفحه “امکانات ویژه” در قسمت گالری مراجعه نمایید 
 
 
کاربر فعال:
کاربرانی که بیش از 2500 نظر ارسالی داشته باشند کاربران فعال نامیده می شوند. اکثریت این نظرات باید مفید بوده باشد . نظر ارسالی مفید به نظری گفته می شود که نکاتی پیرامون عکس بیان کرده باشد . نظرات کوتاهی مانند” ثبت زیبایی است” و غیره .. نظر مفید محسوب نمی شوند. همچنین امتیازاتی که کاربر می دهد باید منطقی و منصفانه باشد. کاربران فعالی که سه ماه متوالی در سایت فعالیت نداشته باشند به کاربر عادی باز خواهند گشت. بدیهی با شروع فعالیت مجدد، می توانند دوباره کاربر فعال شوند. ممکن است کاربری نظرهای ارسالی کمتر از 2500 عدد داشته باشد اما نظرهای مفصل و کامل و یا کارشناسی شده درج کرده باشد که ارزش هر نظر آن بیشتر از چند نظر معمولی باشد. این کاربر ،بر حسب صلاحدید مدیریت به کاربر فعال ارتقا می یابد.  نشان کاربر فعال، حاکی از با سابقه و مفید بودن کاربر در سایت است که مدتها وقت و تجربیات خود را، با درج نظرات بر روی عکسها، در خدمت دیگر کاربران قرار داده است و به پاس این همراهی، کاربر فعال نامیده می شود. در صورتیکه که کاربر پس از فعال شدن، نظرات و امتیازت منصفانه ای ارائه ندهد به کاربر عادی باز می گردد.
 
 
کاربر طلایی:
“کاربر طلایی” تمامی امکانات یک کاربر ویژه را  دارد. کاربران طلایی عکاسانی متخصص و با تجربه هستند که در برخی امور مانند تعیین عکسهای منتخب نیز مشارکت دارند. کاربران طلایی از طرف مدیریت سایت انتخاب شده اند و تعداد آنها محدود است و در برخی اموری مدیریتی با سایت همراه هستند . 
Rate this post

همچنین ببینید

علت تار شدن عکس

تار شدن عکس

آشنایی با علت تار شدن عکس در این مقاله به بررسی عوامل مختلف در تار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال ضد اسپم * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.