خانه / معرفی / معرفی سایت ها و وبلاگهای مرجع / معرفی مرجع هایی برای عکاسان -معرفی خانم مری دوپیر – معرفی کتابهای عکاسی

معرفی مرجع هایی برای عکاسان -معرفی خانم مری دوپیر – معرفی کتابهای عکاسی

Mary DuPrie Studiosسلام به همه دوستان همراهان در دانشکده پیک وان

معرفی خانم مری دوپیر

در ادامه بخش معرفی مرجع های برای عکاسان و فتوشاپ کاران می خواهم بانو هنرمند دیگری را برایتان معرفی می کنم که ایشان در زمینه مدلینگ و فشن یکی از بهترین ها می باشد. و برای بسیاری از مجلات معتبر فشن و مجلات عکاسی کار می کند
ایشان خانم مری دوپیر(Mary DuPrie) می باشند.

این هم نشانی وب سایت رسمی ایشان :

www.marydupriestudio.com

سایت ایشان خوشبختانه هنوز باز و  دست خوش تحریم ها نشده است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید  . فیلم های آموزشی ایشان هم هست که از سایت ایشان می توانید سفارش و خرید کنید و همینطور  روی نت کمی بگردید و جستجو کنید می توانید به راحتی آنها را  پیدا و خریداری کنید البته برخی از افراد نیز کم لطفی کرده و رعایت حق باز نشر(کپی رایت ) را نمی کنند و میاحث و فیلم های ایشان  را دانلود و در بازار به فروش می رسانند این را برایتان گفتم که بدانید بدست آوردن اطلاعات و آموزش های ایشان به راحتی میسر است  .

ولی اگر دوست ندارید هزینه کنید که من پیشنهاد نمی کنم ، می توانید با دیدن عکس های فوق العاده ایشان کمی ذهنیت در خود برای عکاسی پرتره و مدلینگ ایجاد  و باز کنید . ولی طبق معمول پیشنهاد من به خرید برنامه ها و  ورک شاپ و آموزشی ایشان است تا بهره فراوانی از دیدن فیلم های ایشان ببریم  و کامل و جامع باشد.

برای اینکه دید و ذهنیت بهتری از توانایی و قابلیت های ایشان داشته باشد چند نمونه کارهای از قبل و بعد یک عکس را در کنار هم قرار داده است که می توان خودش برای برای دوستان جالب و در خورد تفکر باشد .

برای مشاهد از لینک زیر استفاده نماید

http://www.marydupriestudio.com/RetouchingModelPhotography.shtml

خانم دو پیر هرساله 2 گارگاه آموزشی در کشور های گوناگون بر گذار می کند که مشتاقان و علاقه مندان زیادی نیز برای ثبت نام در کارگاهای ایشان جذب برنامه های آموزشی خانم دوپیر میشوند.

شما در برنامه و کارهای ایشان شاهد این خواهید بود که با کمترین ابزار و لوازم می توان چه خروجی های زیبا و چشم نواز را داشته باشیم .

امید وار هستم با دیدن نمونه کارها و مباحثی که ایشان اعلام می کند در پیشرفت و باز شدن افق و دیدگاهای جدید برای شما عزیزان و سروران گرامی مسمر ثمر باشد.

Rate this post

یک دیدگاه

  1. سلام جناب چاوشی
    بسیار عالی
    آثار این خانم را دیدم و بسیار استفاده کردم از نوع نگاه به سوژه، پوزیشن، فضاسازی عکس، و در نهایت نورپردازی قوی
    سپاس از شما برای معرفی یک الگوی خوب نورپردازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال ضد اسپم * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.