خانه / معرفی / معرفی سایت ها و وبلاگهای مرجع / مرجع هایی برای فتوشاپ کاران و عکاسان

مرجع هایی برای فتوشاپ کاران و عکاسان

رتبه : (سطح متوسط تا پیشرفته )

مرجع هایی برای فتوشاپ کاران و عکاسان :

photoshop-keyboard-shortcut-stickersشاید شما به عنوان یک عکاس و هم بعنوان ادیتور مجبور باشید که خودتان عکس هایتان را ادیت و روتوش و …. نمایید و  خلاصه دست به دامان برنامه های مانند فتوشاپ و یا دیگر بر نامه های ترسیمی و گرافیکی شوید . در اینجاست که برای شما داشتن سورس و منابع مهم که بتوانید به آنها اتکا کرده و در راهبرد کارهای خود از آنها استفاده کنید ضرورت و اهمیت پپدا می کند . در این بخش از مطالب برایتان برخی از این منابع و مرجع ها را معرفی می کنم امید وار هستم که برای شما نیزکار آمد باشد.

همانطور که می دانید کار کردن و ادیت بروی تصاویر کاری وقت گیر و پروسه ی طولانی است بخصوص زمانی که از موس و یا قلم نوری استفاده می کنیم . برای حذف زمان و کم کردن آن می توان از کلید های میانبر یا همان Shortcut استفاده نمود که بسیار مهم و کلیدی هستند.

این سایت که برای شما معرفی می کنم یک مرجع بسیار عالی و خوب برای استفاده برای هم کاربران ویندوز و هم برای کاربران مک می باشد با امکانات بینظیر و دسته بندی های بسیار عالی و مفید برای هر دو نرم افزار CS4 , CS5

http://www.shortcutworld.com/en/win/Photoshop_CS5.html

امید وار هستم که مفید واقع شود . البته شاید برخی از این دستورات را همگی بلد باشیم ولی مرور آن خالی از لطف نیست .دوستانی که اطلاعات خوب و معتبری دارند در تکمیل این بحث شرکت کنند و منابع خود را به اشتراک بگذارند.

5/5 - (2 امتیاز)

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی
    خیلی مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال ضد اسپم * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.