راهنما و شرایط ارسال عکس

قوانین ارسال عکس یا طرح های گرافیکی در سایت پیک وان

سلام به شما دوستان هنرمند، لطفا شرایط و راهنمای ارسال عکس را تا آخر مطالعه بفرمایید.

1- ضلع بزرگ از 2000 پیکسل بیشتر نباشد. و ضلع کوچک عکس از 600 پیکسل کمتر نباشد.

2- حجم عکس نباید بیشتر از 500 کیلو بایت باشد.

3- ترجیحا از ایجاد لوگو و اسم خود روی عکس خودداری کنید زیرا ممکن است با واترمارک سایت تداخل داشته باشد و به لحاظ بصری عکس را نازیبا کند.

4- عکس ها باید به لحاظ کیفیت بصری و محتوایی قابل تامل باشند در غیراینصورت عکس تایید نمی گردند.

5- برای ارسال عکس یا طرح خود، بعد از ثبت نام به عنوان فروشنده ( عکاس یا طراح )، به منوی حساب کاربری خود وارد شده و ” افزودن عکس یا طرح” را کلیک نمایید.

6- عنوان عکس الزامیست آن وارد نمایید.

7- توصیحات عکس اختیاری است. اما موارد زیر را لحاظ کنید:

الف- می توانید توضیحات مختصری درباره عکس بنویسید.

ب- می توانید مشخصات دوربین ، لنز ، شاتر ، دیافراگم ، ایزو و موارد فنی دیگر را قید بفرمایید.

ج- می توانید قیمت فروش عکس خود را تعیین کنید. یا برای ابعاد مختلف ، قیمت های مختلف بنویسید و فرمت آنها را برای مشتری مشخص کنید. مثلا

ابعاد: 1350×1080 – 500 هزار تومان –  با فرمت jpeg و حجم 3 مگابایت

د- برای طرح های گرافیکی ، می توانید فرمت های مختلفی که دارد را معرفی کنید. یا حجم فایل و ابعاد یا توضیحات دیگری که مشتری نیاز دارد را درج نمایید.

8- دکمه آپلود تصویر را بزنید. در تب بالا، دکمه بارگذاری پرونده را بزنید و سپس گزینش پرونده را بزنید و عکس خود را انتخاب کرده تا آپلود شود.

9- بعد از آپلود شدن، می توانید قسمت عنوان و توضیح مختصر و توضیح را درباره عکس خود پر کنید. پر کردن این قسمت اختیاری است ولی می تواند به جستجوی عکس شما در اینترنت کمک کند. در انتها دکمه تایید را بزنید.

10- دسته بندی اثر هنری خود را مشخص کنید. پیشنهاد ما انتخاب سه دسته بندی می باشد. اگر دسته بندی خاصی مدنظرتان است که در سایت نیست به ما پیشنهاد دهید. در صورت تایید به دسته بندی اضافه خواهد شد.

11- در قسمت برچسب، برچسب ها را وارد کنید و با کاما از هم جدا کنید. پیشنهاد ما حداقل پنج برچسب است. مثلا : طبیعت،گردشگری،گیلان،جنگل،رودبار . این برچسب ها به جستجوی بهتر عکس شما در سایت کمک می کنند.

12- محتوای عکس باید مطابق با قوانین و عرف کشور باشد.

13- تیک قوانین و شرایط را بزنید.

14- دکمه ثبت و ارسال را بزنید. ( ضمنا می توانید دکمه ذخیره پیش نویس را بزنید. بعدا با مراجعه به حساب کاربری خود، آن را ویرایش کرده و ارسال نمایید )

15- عکس ها و طرح های شما هنگام بارگذاری حتما باید به فرمت jpg باشد.

16- اثر شما مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید ، در گالری به نمایش عمومی در خواهد آمد. این زمان ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

17- از ارسال عکسهای اینترنتی یا عکسهایی که مالک آنها نیستید جدا خودداری کنید. در صورت مشاهده، اکانت شما برای همیشه مسدود خواهد شد و کلیه عواقب آن بعهده شما می باشد.