قوانین و شرایط سایت

قوانین کلی سایت عکاسی پیک وان

سلام هنرمندان گرامی ، لطفا قوانین را تا آخر مطالعه کنید:

1- سایت تخصصی عکاسی پیک وان از سال 92 به عنوان گالری نمایش عکس شروع بکار کرده بود. اما بعد از یک وقفه طولانی ، اینک در استایلی جدید ، خدمت رسانی به شما را آغاز کرده ایم.

1- این سایت قبلا فقط برای نمایش عکس ها و  آثار هنری عکاسان بود. اما اکنون برای نمایش و فروش عکس ها و طرح های گرافیکی ، در اختیار شما قرار گرفته است.

3- به دلیل عدم وجود قانون کپی رایت در ایران ، و نبود فرهنگ خرید آثار هنری ، رفع نیاز در این حوزه معمولا از طریق سایت های خارجی یا دانلود های رایگان انجام می پذیرد. بنابراین فروش در این سایت ، در اولویت کاری شما نباشد. در واقع سایت پیک وان ، بستری است برای اشتراک گذاری عکس ها و طرح های گرافیکی، شناسایی شما به دیگر مخاطبان، رد و بدل شدن تجربیات و نظرات در زمینه ی عکس و آثار هنری دیگر ، و ارتباط شما هنرمندان گرامی با یکدیگر ،  و در مجموع نمایشگاهی است از آثار هنری عکاسان و طراحان گرافیک برای بازدید عموم و صاحبان مشاغل و خدماتی که نیاز به عکس یا طرح های گرافیکی دارند.

4- به دلیل وجود فضاهای مجازی متعدد ( خصوصا اینستاگرام ) ، رغبت به اشتراک گذاری عکس در چنین فضاهایی کم شده است. اما در هر صورت می تواند محیط تخصصی تر و مناسب تری برای شما هنرمندان و عکاسان و گپ و گفتمان درباره ی آثار یکدیگر باشد.

5- استفاده از سایت کاملا رایگان است.

6- در صورتیکه برای اثر هنری شما مشتری پیدا شود ما شما را به مشتری وصل می کنیم.

7- دوستان عزیز ، این سایت غیر انتفاعی می باشد. یعنی سایت دنبال هیچ سود و کسب درآمدی نیست و هدف خدمت رسانی به شماست . قبلا نیز سایت پیک وان بر همین منوال فعالیت می کرده است.

8- در حال حاضر، هیچ کمیسیونی بابت فروش عکس یا طرح های گرافیکی از شما دریافت نمی گردد. اما اگر اثری از شما فروش رفت یا سفارش کاری گرفتید می توانید درصدی از آن را به عنوان دونیت ( کمک ) به سایت کمک نمایید.

9- طبعا برای اداره ی سایت، صرف وقت و هزینه تعمیر و نگهداری قابل توجهی نیاز است. از اینرو اگر از خدمت رسانی راضی بودید می توانید هر چقدر که برایتان مقدور است به ما کمک (دونیت) کنید تا بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم.

10- قوانین و شیوه کاری سایت در هر زمان بنا به مقتضیات ، ممکن است تغییر کند که آن را به اطلاع شما هنرمندان گرامی خواهیم رساند.

11- تایید حساب کاربری ، حذف حساب کاربری ، تایید آثار هنری ، حذف آثار هنری ، همه در اختیار مدیریت سایت می باشد و کاربر حق اعتراض ندارد.

12- سوالات تکراری مانند، چرا عکس من تایید نشد؟ یا چرا عکس مشابه با من تایید شد؟ نپرسید. آثار به لحاظ فنی و کیفی و یا دارا بودن ویژگی خاص توسط گروه مدیریتی سایت مورد بررسی قرار می گیرد و فرد ارسال کننده تاثیری در رد یا تایید اثر ندارد.

13- در مورد مسائل پیش بینی نشده ، تصمیم به عهده مدیریت سایت می باشد.

14- علاقه ما به عکس و عکاسی ، باعث ایجاد چنین بستری شده است. امید است شما نیز ما را دوستانه همراهی بفرمایید.

15- نظر ، انتقاد ، پیشنهاد یا کمک های خود را از از قسمت “تماس با ما ” با ما در میان بگذارید.